Міністерство юстиції України нагадало, як зареєструватися в Кабінеті клієнта системи безоплатної правової допомоги та які можливості мають зареєстровані користувачі. Інформацію оприлюднили у пресслужбі відомства.
«Розповідаємо далі:
Для отримання доступу до Кабінету клієнта необхідно здійснити 3 прості кроки:
- Зайти на сайт системи безоплатної правової допомоги.
- У вкладці «Клієнтам» перейти до розділу «Кабінет клієнта» та зареєструватися.
- Ввести адресу особистої електронної пошти, на яку надійде лист із посиланням для створення пароля від облікового запису.
Зареєстрований клієнт може увійти до головної сторінки кабінету, яка містить такі інформаційні блоки:
— Налаштування профілю користувача;
— Меню;
— Безоплатна первинна правова допомога:
▪ історія поданих звернень, що містить всі запитання, які раніше надсилав користувач, та відповіді на них;
▪ деталі звернень
▪ статус поданої заявки.
Натиснувши «Подати нове звернення», користувач за допомогою форми може надіслати правове запитання, в разі потреби – завантажити супутні документи.
Після того, як працівник системи БПД підготує консультацію або роз’яснення щодо поставленого запитання, відповідь надійде в особистий кабінет клієнта, про що він отримає повідомлення. У разі потреби можна уточнити запитання, все відбувається у форматі чату.
У налаштуваннях профілю у клієнта є можливість надіслати відгук про якість сервісу та наданої правової допомоги», — сказано у повідомленні.