У 2025 році українці можуть подати заяву на шлюб онлайн через застосунок Дія. Без походів у РАЦС, без паперів та з економією часу. Варто розуміти, що для цього потрібно, як підписати заяву та як забронювати час для церемонії.
Як отримати послугу онлайн
- Натисніть «Подати заяву», авторизуйтесь або зареєструйтесь у кабінеті громадянина;
- Заповніть заяву: оберіть час та місце реєстрації, тип церемонії та інші додаткові послуги;
- Надішліть другій половинці заяву. Посилання на неї надійде партнерові на пошту та в кабінет громадянина в розділ «Зверніть увагу». Він чи вона має вказати свої дані, оплатити послугу та підписати заяву;
- Підпишіть заповнену заяву електронним підписом або Дія.Підписом. Після цього, Дія надішле її до ДРАЦСу на опрацювання;
- Можете перевіряти статус заяви на порталі в розділі «Послуги – Замовлені послуги».
Що робити, якщо у громадянина немає електронного підпису
Для того, щоб його отримати зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів. Заповніть реєстраційну форму та внесіть паспортні дані й номер платника податків.
Електронний підпис також можна отримати:
- У ПриватБанку;
- У Міністерстві внутрішніх справ та Державній податковій службі.
Хто не може отримати послугу Шлюб онлайн
- Громадяни інших країн;
- Молодята без електронного підпису;
- Громадяни до 16 років;
- Одностатеві пари.
Термін опрацювання заяви
Заяву опрацьовують протягом одного робочого дня. Сповіщення про результат надійде на пошту та в особистий кабінет.
Як забронювати час для церемонії
При заповненні заяви, оберіть зручний час для церемонії та слот забронюється автоматично на дві доби. Важливо підписати заяву в цей термін, адже бронювання може скасуватися.
Що робити у разі відмови
У листі, який надійде на електронну пошту разом з відмовою, буде вказана причина. Виправте помилки для того, щоб отримати послугу.