Як діяти українським вчителям під час повітряної тривоги: інструкція МОН

0
1110
Children are raised hands in classroom.

Міністерство освіти та науки розробило алгоритм дій для вчителів у разі увімкнення сигналів тривоги під час занять.

У закладах освіти мають провести попередні заходи з підготовки всіх учасників освітнього процесу, повідомили в МОН.

Серед заходів:

  • Ознайомлення з місцем розташування укриттів фонду захисних споруд цивільного захисту, правилами поведінки під час переміщення до укриття та перебування в ньому.
  • Пояснення дій, що передбачені Планом реагування на надзвичайні ситуації або Інструкції закладу.
  • Обговорення необхідних речей, які учасники освітнього процесу повинні взяти із собою в укриття.
  • Розподіл учасників освітнього процесу в укриттях із урахуванням місткості та розташування.
  • Встановлення покажчиків напрямку руху до укриттів для швидкого та безпечного переміщення.

Почувши сигнал оповіщення необхідно організувати переміщення учасників освітнього процесу у супроводі з вчителем або відповідальною особою, яка після завершення небезпеки та оголошення відміни сигналу організує повернення учасників освітнього процесу до запланованих заходів, а також перевірятиме наявність учнів в укритті та у приміщеннях закладу освіти після завершення небезпеки.

У випадку сигналу небезпеки:

  • Відповідальна особа вмикає наявну систему оповіщення закладу.
  • Вчитель сповіщає учнів про загрозу, а батьків – про переміщення дітей до укриття.
  • Необхідно організувати пересування двома колонами в приміщенні класу та швидко залишити кабінет.
  • Для супроводу початкових класів можуть бути залученні помічники.
  • Для швидкого надання медичної допомоги має бути залучений медичний працівник.
  • Відповідальні особи після оголошення сигналу оповіщення мусять перевірити всі приміщення закладу на відсутність у них учасників освітнього процесу та працівників закладу, по завершенню перевірки прямувати до найближчого укриття.
  • Учні, які знаходяться на подвір’ї закладу, під час сигналу оповіщення повинні самостійно рухатися до найближчого укриття фонду захисних споруд.
  • У середині захисної споруди відповідальні особи повинні допомогти учасникам освітнього процесу швидко та спокійно зайняти місця.
  • Під час перебування в захисній споруді вчителі та вiдповiдальнi особи здійснюють необхідну підтримку, заходи для комфортного та спокійного перебування в укритті.
  • Після завершення небезпеки та оголошення про відбій тривоги, вчителі та відповідальні особи слідкують за тим, щоб вихід усіх учасників освітнього процесу з укриттів здійснювався колонами або групами.
  • Під час переміщення до укриттів необхідно врахувати наявність інклюзивних груп і класів. У випадку присутності дітей з ООП – попередньо проводити з ними навчання та бесіди, передбачити швидке та спокійне переміщення до укриття, спеціальне місце та заходи, що будуть здійснюватися в укриттях для максимального залучення до них дітей з ООП.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите ваш комментарий!
пожалуйста, введите ваше имя здесь