Вимоги до оформлення звернень громадян: що потрібно знати українцям

0
721
The human hand with envelope stick out of a laptop screen. Concept of correspondence, feedback, advertising via internet.

Звернення громадян – це  викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Звернення може бути індивідуальним чи колективним (поданим групою осіб).

Громадяни мають право на звернення до:

  • органів державної влади та місцевого самоврядування;
  • об’єднань громадян;
  • підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності;
  • засобів масової інформації;
  • посадових осіб.

Усне звернення викладається на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через контактні центри, телефонні «гарячі лінії» та записується (реєструється) посадовою особою.

Письмове звернення надсилається поштою чи з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку або передається до відповідного органу особисто чи через уповноважену особу.

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» для того, щоб звернення було розглянуто відповідним органом, у ньому має бути зазначено та міститися:

  • адресат (орган або посадова особа);
  • прізвище, ім’я, по батькові та місце проживання громадянина (в  електронному зверненні — електронна поштова адреса або інші засоби зв’язку);
  • суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
  • дата звернення;
  • підпис (застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається).

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику.

Звернення громадянина має бути розглянуто та вирішено будь-яким органом у термін не більше одного місяця від дня його надходження. 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите ваш комментарий!
пожалуйста, введите ваше имя здесь