Нещодавнє опитування 1394 студентів на третьому курсі юридичних факультетів показало, що 68,65% хотіли отримати більше балів за дистанційну освіту, ніж те, що пропонують їхні заклади освіти.
Опитування, яке було складено в лютому, було проведено комітетом зі стратегічного аналізу Секції юридичної освіти та прийому в адвокатуру Американської асоціації адвокатів (АВА). Запитання були надіслані в груповий список електронної пошти для заступників деканів і добровільно розповсюджені серед студентів. Відповідно до прес-релізу ABA, у ньому взяли участь 60 юридичних шкіл.
За словами Білла Адамса, керуючого директора ABA з акредитації та юридичної освіти, результати узгоджуються з іншими опитуваннями.
«Серед значної групи студентів-юристів є бажання мати доступ до дистанційного навчання», — сказав Адамс в електронному листі ABA Journal.
Серед респондентів опитування 73,54% повідомили, що у 2020-2021 навчальному році їхні школи вперше запропонували курси дистанційної освіти. Їх також запитали, чи будуть вони відвідувати заняття особисто чи через Інтернет, наприклад Zoom. Якби був вибір, 47,71% сказали, що вони вибрали б особисті заняття, тоді як 52,29% вказали, що вони б вибрали курс, що транслюється через Інтернет.
Крім того, в опитуванні ставилися запитання про порівняння очних занять і асинхронних онлайн-курсів, які попередньо записуються та навчаються самостійно. Серед респондентів 41,59% віддали перевагу асинхронним курсам, тоді як 58,41% віддали перевагу очним заняттям.
Крім того, 76,02% респондентів не вважають, що стандарти акредитації повинні відрізнятися між попередньо записаними асинхронними курсами та синхронними курсами, які є віртуальними і відвідуються студентами одночасно.