Препарати з програми “Доступні ліки”, призначені лікарем, необхідно приймати безперервно. Тому важливо контролювати їх наявність та вчасно звертатися за новим рецептом.
Іноді лікарського засобу, який пацієнтам потрібно отримати за електронним рецептом, може не бути в аптеці. У таких випадках пацієнтам зазвичай пропонують замовити в аптеці необхідний препарат.
Нагадуємо, термін дії електронного рецепту тепер становить:
— 10 календарних днів — на наркотичні лікарські засоби;
— 30 календарних днів — на ліки за програмою реімбурсації “Доступні ліки”;
— 90 календарних днів — на рецептурні ліки, які пацієнт купує за власний кошт.
Відлік йде з дати створення такого е-рецепту. Тобто, коли лікар поставив електронний підпис. Тож цього часу достатньо, щоб отримати потрібні ліки у найближчій аптеці.
Знайти аптеку з договором із НСЗУ можна через:
— контакт-центр НСЗУ за номером 16-77. Оператор підкаже, де найближча аптека, яка має договір та відпускає ліки за необхідним напрямом;
— дашборд на сайті НСЗУ: https://cutt.ly/deqODTLZ. У меню зліва оберіть ваш населений пункт та потрібний напрям програми реімбурсації. Дашборд покаже аптеки, які відповідають вашому запиту, з адресами та контактами. Радимо попередньо зателефонувати в аптеку та уточнити, чи є в наявності потрібний вам лікарський засіб;
— чат-бот “Спитай Гриця” https://t.me/SpytaiGrytsia_bot. Виконуйте вказівки чат-бота і він підкаже, де найближча аптека.
Докладніше про те, як працює програма реімбурсації можна прочитати у Гіді по програмі “Доступні ліки” для пацієнта за посиланням