Відбір кандидатів на помічників ветеранів розпочали. Про це повідомили в Мінветеранів.
Вони допомагатимуть захисникам і захисницям адаптуватися до цивільного життя, зокрема отримати всі належні послуги та соціальні гарантії, пройти програми підвищення кваліфікації та працевлаштуватися.
Хто може взяти участь у програмі?
Кандидат на посаду має відповідати чотирьом умовам:
- Заради забезпечення принципу «рівний — рівному» це має бути ветеран війни, член сім’ї ветерана, постраждалий учасник Революції гідності, член сім’ї загиблого (померлого) ветерана, член сім’ї загиблого (померлого) захисника чи захисниці України, який перебуває на обліку в Єдиному державному реєстрі ветеранів війни.
- Мати ступінь освіти не нижче молодшого бакалавра.
- Мати реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП).
- Відчувати в собі сили стати центром ветеранського життя у своїй територіальній громаді.
У яких областях діятиме програма?
Працевлаштовуватимуть помічників ветеранів у сервісному офісі у справах ветеранів в одній з чотирьох областей, в яких запустять відповідний пілотний проєкт: Вінницькій, Дніпропетровській, Львівській та Миколаївській.
Як стати помічником ветерана?
Для цього необхідно подати відповідну заявку, а в разі успішного відбору — пройти співбесіду та спеціалізоване навчання. Якщо заяву подає член сім’ї, ветеран має погодити її, наклавши свій електронний підпис.
Що потрібно для подання заяви?
Потрібно мати:
- електронний підпис: файловий ключ, апаратний ключ або Дія.Підпис;
- документ про освіту;
- членам сім’ї ветерана — документ, що підтверджує родинні зв’язки.
Як подати заяву?
- Авторизуватися у кабінеті на eveteran.gov.ua за допомогою електронного підпису.
- Зайти в розділ «Заява на участь у проєкті «Помічник ветерана».
- Натиснути «Подати заяву».
- Обрати паспорт чи ID-картку та уважно ввести паспортні дані.
- Ввести дані про місце реєстрації (якщо це приватний будинок, потрібно поставити відповідну відмітку).
- Ввести контакті дані (обов’язково — адресу електронної пошти).
- Ввести фактичне місце проживання, якщо воно не збігається з місцем реєстрації.
- Ввести відомості про здобуту освіту та завантажити копію документа.
- Зазначити поточний статус (наприклад, що а когось з членів сім’ї є статус ветерана).
- Ввести відомості про бажане місце працевлаштування.
- Надати згоду на оброблення та поширення персональних даних. Перевірити заяву та підписати її за допомогою електронного цифрового підпису.
Скільки триватиме прийом заяв?
Два тижні.