В Україні стартував відбір кандидатів на помічників ветеранів

0
400
#image_title

Відбір кандидатів на помічників ветеранів розпочали. Про це повідомили в Мінветеранів.

Вони допомагатимуть захисникам і захисницям адаптуватися до цивільного життя, зокрема отримати всі належні послуги та соціальні гарантії, пройти програми підвищення кваліфікації та працевлаштуватися.

Хто може взяти участь у програмі?

Кандидат на посаду має відповідати чотирьом умовам:

  1. Заради забезпечення принципу «рівний — рівному» це має бути ветеран війни, член сім’ї ветерана, постраждалий учасник Революції гідності, член сім’ї загиблого (померлого) ветерана, член сім’ї загиблого (померлого) захисника чи захисниці України, який перебуває на обліку в Єдиному державному реєстрі ветеранів війни.
  2. Мати ступінь освіти не нижче молодшого бакалавра.
  3. Мати реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП).
  4. Відчувати в собі сили стати центром ветеранського життя у своїй територіальній громаді.

У яких областях діятиме програма?

Працевлаштовуватимуть помічників ветеранів у сервісному офісі у справах ветеранів в одній з чотирьох областей, в яких запустять відповідний пілотний проєкт: Вінницькій, Дніпропетровській, Львівській та Миколаївській.

Як стати помічником ветерана?

Для цього необхідно подати відповідну заявку, а в разі успішного відбору — пройти співбесіду та спеціалізоване навчання. Якщо заяву подає член сім’ї, ветеран має погодити її, наклавши свій електронний підпис.

Що потрібно для подання заяви?

Потрібно мати:

  • електронний підпис: файловий ключ, апаратний ключ або Дія.Підпис;
  • документ про освіту;
  • членам сім’ї ветерана — документ, що підтверджує родинні зв’язки.

Як подати заяву?

  1. Авторизуватися у кабінеті на eveteran.gov.ua за допомогою електронного підпису.
  2. Зайти в розділ «Заява на участь у проєкті «Помічник ветерана».
  3. Натиснути «Подати заяву».
  4. Обрати паспорт чи ID-картку та уважно ввести паспортні дані.
  5. Ввести дані про місце реєстрації (якщо це приватний будинок, потрібно поставити відповідну відмітку).
  6. Ввести контакті дані (обов’язково — адресу електронної пошти).
  7. Ввести фактичне місце проживання, якщо воно не збігається з місцем реєстрації.
  8. Ввести відомості про здобуту освіту та завантажити копію документа.
  9. Зазначити поточний статус (наприклад, що а когось з членів сім’ї є статус ветерана).
  10. Ввести відомості про бажане місце працевлаштування.
  11. Надати згоду на оброблення та поширення персональних даних. Перевірити заяву та підписати її за допомогою електронного цифрового підпису.

Скільки триватиме прийом заяв?

Два тижні.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите ваш комментарий!
пожалуйста, введите ваше имя здесь