З 1 квітня 2021 року інформацію про реєстрацію місця проживання громадян Державна міграційна служба України отримує від органів реєстрації виключно в електронному вигляді. Такі відомості надходять до відомчої інформаційної системи ДМС (ВІС ДМС) з подальшою їх передачею до Єдиного державного демографічного реєстру.

Про це повідомляє «Я і Закон» з посиланням на пресслужбу МВС.

Для виконання цього проєкту Міграційна служба здійснила низку важливих заходів, у тому числі:

  • розроблено та впроваджено нове програмне забезпечення та налагоджено електронну взаємодію між органами реєстрації та ДМС;
  • забезпечено доступ територіальних громад до модернізованого веб-порталу «Реєстр територіальних громад» на офіційному веб-сайті ДМС https://rtg.dmsu.gov.ua ;
  • розроблено програмне забезпечення для автоматизації роботи відділів обліку та моніторингу інформації про реєстрацію місця проживання ДМС;
  • створено та успішно запущено електронний адресний реєстр для інформаційних систем ДМС і територіальних громад України;
  • проведено з працівниками органів реєстрації необхідну роз’яснювальну та підготовчу роботу щодо ведення реєстрів територіальних громад в електронному вигляді та електронного обміну інформацією.

Зазанчається, що на веб-порталі ДМС «Реєстр територіальних громад» забезпечено реєстрацію 1403 (97% від загальної кількості) органів реєстрації. Це дозволить таким органам не лише передавати в режимі онлайн актуальну і повну інформацію до ВІС ДМС, але й вирішити проблему накопичення неякісних даних та їх дублювання.

Наразі до ВІС ДМС вже передано інформацію про реєстрацію місця проживання майже 5,5 млн. осіб з реєстрів територіальних громад міст Києва, Харкова, Кривого Рогу, Вінниці, Маріуполя та Луцька. Крім того, на веб-порталі ДМС «Реєстр територіальних громад» вже внесено інформацію щодо 16 млн. громадян.

Планується, що невдовзі зареєструвати або змінити місце реєстрації можна буде повністю онлайн — на порталі Дія або через відповідний мобільний застосунок. Для цього користувачеві необхідно буде зареєструватися (авторизуватися), заповнити заяву та підписати її КЕП. Спочатку послуга буде доступна для українців, які мають ID-картку, а після прийняття відповідного закону — і для власників паспорта-книжечки.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here