Пенсіонери зможуть стати “таємним покупцем” у Пенсійному фонді України

0
221
G22101114. JPG MÉXICO, D.F. Prevention-Extortion/ Prevención-Extorsión-Sinaloa.- Los socios de la Cámara de Comercio de Culiacán son capacitados por la Secretaría de Seguridad Pública estatal para evitar que sean víctimas de extorsiones o amenazas de secuestros por presuntos delincuentes. RML. Foto: Archivo Agencia EL UNIVERSAL

З метою підвищення зручності, ефективності та клієнтоорієнтованості роботи відділень Пенсійного фонду України, Мінсоцполітики та ПФУ запускають проект “таємний покупець” у відділеннях Фонду по країні.

Цей проект дозволить виявити системні недоліки, що існують в обслуговуванні громадян у відділеннях ПФУ, та, завдяки цьому, – переглянути, оптимізувати і вдосконалити процедури роботи Фонду.

Кінцева мета проекту – забезпечити, аби громадянам, які звертаються до відділень ПФУ, було зручно та комфортно отримувати відповідні послуги, а рівень клієнтського сервісу був якомога вищим.

Важливими партнерами, які погодились взяти на себе реалізацію цього проекту за всебічної підтримки Мінсоцполітики, виступили УВКБ ООН, Агентство ООН у справах біженців  та БФ «Право на захист».

“Ми щиро вдячні нашим партнерам за те, що вони погодились реалізувати, спільно з нами, цей проект, розробили методологію оцінки якості сервісу у відділеннях Пенсійного фонду, та візьмуть на себе реалізацію самого проекту. Це дозволить забезпечити максимальну незалежність і незаангажованість оцінки, а відтак  – якісно  виявити недоліки у сервісах Пенсійного фонду, і в майбутньому – виправити їх, – зазначила з цього приводу перша заступник Міністра соціальної політики Дарія Марчак. – Наша мета – зробити так, аби будь-який клієнт Пенсійного фонду в Україні отримав максимально якісний, швидкий та комфортний сервіс”.

«Ми раді тісно співпрацювати з Міністерством соціальної політики та нашим багаторічним партнером БФ «Право на захист», спираючись на наше міцне партнерство, надавати підтримку та ділитися досвідом у цьому важливому проекті.  Інклюзивні соціальні послуги, які однаково доступні для всіх, є надзвичайно важливими. Цей проєкт сприятиме посиленню доступу та якості послуг Пенсійного фонду, у тому числі для тих, хто найбільше постраждав від війни, наприклад, вимушено переміщених осіб. Я хочу щиро подякувати Міністерству соціальної політики та Пенсійному фонду за цю амбітну ініціативу, яка сприятиме більш надійній системі соціального захисту в Україні та принесе користь тисячам людей», — зазначила Кароліна Ліндхольм Біллінг,  Представниця УВКБ ООН в Україні.

“Як українська національна правозахисна організація, ми радіємо можливості спільно з Міністерством та Агенцією ООН у справах біженців реалізувати цей надважливий проект. Обʼєднуючи зусилля, ми прагнемо не лише вдосконалити обслуговування громадян у відділеннях ПФУ, але й забезпечити захист та підтримку найвразливіших, особливо в умовах війни, і так, посилити систему соціального захисту населення країни, в центрі якої завжди має бути людина, її потреби та права”, – підкреслив Президент БФ “Право на захист” Олександр Галкін.

Щоб забезпечити комплексний збір даних, моніторинг охопить 84 сервісних центри у 20 областях країни та м.Києві. Також буде проведено опитування отримувачів послуг ПФУ. Зокрема, планується проанкетувати  до 300 осіб у 20 регіонах щодо різних аспектів роботи Фонду. Окрім призначення пенсій та  надання субсидій, опитування стосуватиметься процедури підтвердження особи, використання онлайн-сервісів, доступу до державних соціальних виплат та ін.

Усі отримані висновки будуть консолідовані й проаналізовані. Вони допоможуть оцінити рівень доступності послуг, «клієнтоорієнтованості» органів ПФУ та задоволеності отриманими адміністративними послугами та сформулювати практичні рекомендації для покращення роботи сервісних центрів.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите ваш комментарий!
пожалуйста, введите ваше имя здесь