Колектор підробляв голоси боржників, щоб зібрати про них інформацію

0
211

Колишній агент з розшуку Королівського банку Шотландії видавав себе за клієнтів, використовуючи програмне забезпечення для зміни голосу, щоб допомогти банку повернути борги.

80-річний Майкл Айзекс з Епсома, Суррей, був одноосібним директором Datasearch Services Limited (DSS), фірми, яку банк залучив для відстеження боржників і оцінки їхніх активів і платоспроможності.

У лютому 2016 року банк висловив занепокоєння щодо характеру звітів, отриманих від DSS. Це призвело до виконання ордера на обшук у резиденції пана Айзекса, яка одночасно була його офісом, у результаті чого було конфісковано 64 звіти.

Розслідування виявило, що пан Айзекс регулярно зв’язувався з організаціями, включаючи комунальні компанії, місцеві ради та лікарні загальної практики, видаючи себе за своїх клієнтів. Містеру Айзексу, використовуючи програмне забезпечення для зміни голосу, вдалося обійти основні заходи безпеки, щоб зібрати потрібні особисті дані.

Незаконно зібрані дані включали щомісячні рахунки, реквізити банківських рахунків та непогашені іпотечні кредити. Це широке профілювання повністю виходило за межі повноважень, узгоджених з RBS.

25 лютого 2022 року пан Айзекс визнав себе винним за шістьма з 14 пунктів у незаконному отриманні персональних даних, визнання провини ініціювало провадження відповідно до Закону про доходи від злочинної діяльності (POCA), спрямоване на конфіскацію будь-яких активів, які є продуктом злочинної діяльності. 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите ваш комментарий!
пожалуйста, введите ваше имя здесь