Нове дослідження показало, що увага до деталей є найбільш затребуваною навичкою спілкування юристів.
Під час опитування було зібрано відповіді понад 1000 професіоналів з права, щоб краще зрозуміти важливість навичок спілкування на робочому місці.
Більше чверті (26%) респондентів у юридичній індустрії сказали, що увага до деталей є найважливішою навичкою на робочому місці. Далі йшло розв’язання проблем, яке отримало 22% голосів, і управління часом, яке йшло з відривом: 21% респондентів стверджували, що це найважливіша навичка для юристів.
Дослідження також прийшло до висновку, що в міру того як співробітники просуваються по кар’єрних сходах, попит на певні навички змінюється. Згідно з дослідженням, проведеним компанією Business Name Generator (BNG), однією з навичок, які було визначено як важливу для наявного працівника, щоб продемонструвати просування в кар’єрі, було лідерство (21%). Але лише 14% респондентів вважають цю навичку дуже важливою для нових співробітників.
«Юридичні фірми прагнуть наймати співробітників із затребуваними навичками, щоб вони відповідали своїм мінливим бізнес-потребам», – сказала Катріна Хаггарті з BNG. «Ми виявили, що, незважаючи на складні економічні часи за останні кілька років, 70% компаній все ще активно шукають нових співробітників і майже половина прагнуть розширити набір навичок, тому для потенційних співробітників і шукачів роботи є сильний стимул до підвищення кваліфікації. »
Хаггарті додав, що дослідження підкреслило, що людські навички все ще є «неоціненними» для роботодавців, незважаючи на зростаючий вплив штучного інтелекту та автоматизації, що створює загрозу для безпеки роботи.