Дослідження: штучний інтелект може бути корисний у пенсійній сфері

0
533

Професіонали з питань пенсійного забезпечення оптимістично дивляться на потенціал штучного інтелекту у своїй галузі, але, згідно з опитуванням, проведеним Mason Hayes & Curran, було б незручно отримувати фінансові поради від системи штучного інтелекту.

На нещодавньому заході «Пенсії та штучний інтелект — можливості та підводні камені» юридична фірма опитала 227 професіоналів, з яких майже три чверті (72 відсотки) заявили, що вважають, що штучний інтелект може забезпечити кращі результати для учасників пенсійної системи.

Коментуючи опитування, Стівен Гіллік, партнер і голова відділу пенсій Mason Hayes & Curran, сказав: «Незалежно від того, чи йдеться про точніші інструменти планування виходу на пенсію, покращене управління ризиками чи більшу адміністративну ефективність, очевидно, що штучний інтелект пропонує багато переваг, які можуть призвести до покращення обслуговування та залучення учасників».

Однак опитування також показало, що лише один із 10 сказав, що зараз використовує штучний інтелект у своєму бізнесі.

Браян МакЕлліготт, партнер і голова відділу штучного інтелекту, додав: «Результати не дивують, враховуючи, що впровадження штучного інтелекту в індустрії пенсійного забезпечення все ще знаходиться в зародковому стані. Ми бачимо, як інституційні інвестори, включаючи пенсійні схеми, починають використовувати платформи на основі штучного інтелекту та моделі машинного навчання, але все ще є певні побоювання щодо їх використання та рівня ризику.

«Закон ЄС про штучний інтелект (Закон про штучний інтелект) внесе певну ясність, коли він буде представлений пізніше цього року, закладаючи основу для наступного етапу еволюції ШІ».

Опитування також показало, що 74 відсоткам респондентів було б незручно отримувати фінансові поради від системи ШІ.

Містер Гіллік сказав: «Висновки підкреслюють цінність людської взаємодії в управлінні пенсіями, часто другою за величиною інвестицією людини після власного будинку.

«Реальність така, що штучний інтелект навряд чи замінить людей-адміністраторів або інвестиційних менеджерів у найближчому майбутньому. Однак він значною мірою допоможе їм у виконанні трудомістких або повторюваних завдань, пов’язаних з обробкою великих обсягів даних. Це дозволить персоналу зосередитися на більш складних або пов’язаних із клієнтами завданнях, які завжди вимагатимуть людських міркувань та інтуїції».

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите ваш комментарий!
пожалуйста, введите ваше имя здесь