З метою забезпечення цілісності, повноти, достовірності реєстрових даних Уряд розпочав верифікацію інформації про фізичних осіб на підставі даних, що обробляються в державних інформаційних ресурсах (далі — верифікація), а саме:
Єдиному державному демографічному реєстрі;
Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків;
Державному реєстрі актів цивільного стану громадян;
реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування;
Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб;
відомчій інформаційній системі Державної міграційної служби.
Перший етап розпочнеться вже у лютому, коли звірятимуть Відомчу інформаційну систему ДМС у частині даних, переданих з реєстрів територіальних громад, та даних про паспорти громадянина України у формі книжечки з базою Єдиного державного демографічного реєстру.
Переважно держоргани будуть верифікувати паспортні дані, унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі та реєстраційний номер облікової картки платника податків. Однак для деяких реєстрів зроблять звірку і даних про останнє зареєстроване/задеклароване місце проживання (перебування) внутрішньо переміщеної особи на території, де виникли обставини, зазначені у статті 1 Закону України “Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб”.