У Міністерстві юстиції розповіли, як правильно скласти та оформити рапорт, аби він відповідав усім вимогам і був розглянутий без зайвих затримок.
Про це повідомляє Міністерство юстиції України.
Щоб рапорт розглянули, він має бути правильно оформлений.
У паперовому рапорті необхідно вказати:
- Суть;
- Документи;
- Посаду;
- Дату;
- Підпис.
Електронний рапорт подається через застосунок Армія+ або інші системи Міноборони. Необхідно обрати шаблон, заповнити його, ввести ID свого командира (він має його надати) та підписати електронним підписом.
Рапорт проходить всі рівні командування. У разі відмови її мають чітко обґрунтувати.
Заборонено вимагати усну згоду чи переписувати через дрібні помилки, чи додаткові документи, які командир може отримати сам. Рапорт, навіть написаний від руки, зобов’язані прийняти.



















