Бургери зникнуть з рекламних щитів згідно з першим у світі планом голландського міста щодо заборони реклами м’яса в громадських місцях через кліматичні причини.
Гарлем, місто з населенням приблизно 160 000 людей на захід від Амстердама, з початку 2024 року заборонить рекламу в автобусах, зупинках і екранах.
Низка голландських міст, включаючи Амстердам, Лейден і Гаагу, вже заборонили рекламу, що рекламує викопне паливо та авіаперельоти, які також будуть включені в заборону в Харлемі.
Зіггі Клазес, міський радник від лівої партії GroenLinks, сказав голландській газеті Trouw : «М’ясо так само шкідливе для навколишнього середовища. Ми не можемо говорити людям про кліматичну кризу і заохочувати їх купувати продукти, які є частиною причини».
Герман Брьорінг, професор адміністративного права в Університеті Гронінгена, сказав Dutch News, що навколо нових правил може виникнути «цікава юридична битва», і м’ясна промисловість готова оскаржити їх.