Через військову агресію рф проти України збільшилася кількість звернень до системи надання безоплатної правової допомоги. У людей виникає багато запитань, з якими вони звертаються до контактного центру системи БПД. З 24 лютого по 20 липня цього року оператори опрацювали понад 101,8 тис. звернень, які надійшли на номер 0 800 213 103.
«Один зі зручних способів отримати безоплатну правову допомогу для клієнта – звернутися за консультацією, зателефонувавши до нашого контактного центру. Оскільки з початком війни багато людей перемістилося, значно збільшилася кількість клієнтів, для яких зручно вирішити своє правове питання телефоном, ми прийняли рішення посилити контактний центр без розширення штату, залучивши до телефонного консультування в дистанційному режимі фахівців бюро правової допомоги. Ми запровадили клієнтоцентричні підходи в нашому сервісі. Тепер, якщо клієнт зателефонував до контактного центру, йому більше не треба шукати шляхи як звернутися до бюро правової допомоги, адже фахівці системи самостійно зв’язуються з клієнтом поки залишається потреба в отримані правової допомоги», – зазначає в. о. директора Координаційного центру з надання безоплатної правової допомоги Олександр Баранов.
Отже, з березня 2022-го року щомісяця дві групи співробітників бюро правової допомоги проходять навчання навичкам комунікації телефоном. Це дозволяє до звичних 15-ти операторів, що працюють щодня у кол-центрі у Сумах та Чернівцях додавати ще 30 фахівців бюро правової допомоги, які працюють зі своїх робочих місць за спеціальним графіком по три години на день. Збільшення кількості кваліфікованих консультантів зробило можливим роботу контакт-центру у вихідні, коли телефонні дзвінки приймають п’ять консультантів.