В Україні по-новому запрацює служба зайнятості: що зміниться

0
223
Back close up view of female applicant being interviewed by two HR managers reading her resume, checking data on laptop, asking questions for job position. Employment, hiring, first impression concept

Уряд запроваджує нову модель надання клієнтоорієнтованих послуг центрами зайнятості.  Відповідну постанову ухвалено на засіданні Кабінету Міністрів, пише «Я і Закон».

«Покращення ситуації на ринку праці, зростання рівня зайнятості населення та зменшення кількості безробітних, створення нових робочих місць для громадян — один з пріоритетних напрямків для Уряду. Саме тому ми модернізуємо роботу Державної служби зайнятості, яка має стати сучасною сервісною установою з клієнтоорієнтованим підходом до обслуговування як тих, хто шукає роботу, так і роботодавців», — прокоментувала заступник Міністра економіки України Світлана Глущенко.

За її словами, запровадження нової моделі надання клієнтоорієнтованих послуг центрами зайнятості передбачає застосування принципово нових технологій та методів, спрямованих на прискорення працевлаштування осіб, які шукають роботу, а також забезпечення ефективної та дієвої співпраці з роботодавцями, що допоможе кардинально змінити ситуацію на ринку праці.

Зокрема, нова модель передбачає:

  • надання послуг клієнтам центру зайнятості вже під час першого візиту;
  • забезпечення обміну даними з органами влади з метою мінімізації переліку документів, які мають подавати клієнти;
  • впровадження інститутів кар’єрного радника та спеціалізованого кар’єрного радника з питань інклюзивного працевлаштування, що дозволить підвищити адресність послуг зі сприяння зайнятості, розширити спектр взаємодії з безробітним населенням з урахуванням їх індивідуальних характеристик;
  • впровадження інституту консультанта роботодавця та надання ним пакету персональних послуг, що дозволить забезпечити здійснення індивідуального підбору кандидатів на вакансії, подані роботодавцем;
  • цифровізацію послуг, що надаються центрами зайнятості — впровадження електронних сервісів (подання звітності, вакансій, резюме тощо в електронній формі), забезпечення роботи Електронного кабінету роботодавця та Електронного кабінету безробітного в режимі реального часу з відповідним наданням послуг через такі кабінети.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите ваш комментарий!
пожалуйста, введите ваше имя здесь