Уряд прийняв постанову, завдяки якій відвідувачі відтепер зможуть впливати на якість послуг у ЦНАПах. Це дозволить покращити доступ до адмінпослуг та розширити кількість сервісів у центрах.
На цьому наголосив заступник Міністра розвитку громад та територій Іван Лукеря, пише «Я і Закон».
«Йдеться про прийняті зміни до Примірного положення про ЦНАП та Примірного регламенту ЦНАП. Результатом має стати системне покращення обслуговування у ЦНАПах, зникнення черг, покращення комфорту для відвідувачів. Також це сприятиме появі нових Дія Центрів», – зазначив Іван Лукеря.
Що саме зміниться у ЦНАПах?
- Аби підвищити якість послуг, ЦНАПи проводитимуть моніторинг якості та публікуватимуть результати. Крім цього, в кожному ЦНАПі можна буде знайти QR-код із формою-опитувальником для відгуків.
- Штат працівників, кількість місць для очікування та площа простору в Центрах формуватимуться, зважаючи на кількість жителів територіальної громади. У результаті мають зникнути черги. Крім цього, це дозволить оптимізувати навантаження на адміністраторів.
- ЦНАП стане місцем для зустрічей громади. У Центрах з’явиться можливість проводити соціальні, культурні, просвітницькі та інші заходи для територіальної громади. Крім цього, ЦНАПи зможуть запровадити додаткові сервіси — безоплатну правову допомогу, приймання головою територіальної громади та консультації підприємців у межах проєкту Дія. Бізнес.
- Приміщення Центрів стануть більш сучасними та комфортними. ЦНАПи зможуть використовувати позначки «Дія Центр», навігаційні вказівники, піктограми, постери про нові цифрові можливості, а також затверджені рекомендації щодо дизайну приміщення.
- Відвідувачі зможуть скористатися адмінпослугами навіть вдома. Постановою врегульовані особливості надання сервісів «Мобільний адміністратор» та «Мобільний центр». Завдяки цьому адміністратори надаватимуть послуги людям без прив’язки до офісу.