Рівень розвитку інтернету в регіонах: аналіз цифрового індексу

0
329

Щорічно Мінцифри досліджує Індекс цифрової трансформації регіонів. Він містить 8 субіндексів, 28 індикаторів та 88 показників. Субіндекс — це показник у загальному індексі, який формується на основі середніх значень індикаторів з урахуванням коефіцієнтів.

У межах дослідження Індексу одним із субіндексів є розвиток інтернету. Середнє значення в цій категорії у 2023 році становить 0,632 з 1 можливого. Найкращий показник у Харківській, Полтавській та Тернопільській областях.

Показники, що впливали на ефективність субіндексу, — підключення укриттів до швидкісного інтернету та організація Wi-Fi доступу для відвідувачів. Загалом доступ до інтернету в 2023 році забезпечено у:

  • понад 5 000 укриттів закладів середньої освіти;
  • більш ніж 3 500 укриттів у закладах дошкільної освіти;
  • більш як 571 закладі охорони здоров’я.

«Мета нашої команди та CDTO регіонів — зручний доступ до інтернету в школах, лікарнях, укриттях та інших соціально важливих об’єктах. Доступ до швидкісного інтернету вже став реальністю для значної кількості регіонів. Тому ціллю на 2024 рік є облаштування відкритих Wi-Fi зон на території бібліотек, закладів загальної середньої освіти, ЦНАПів та закладів соціального захисту населення. Адже ми будуємо цифрову Україну, а розвиток інтернету є невідʼємною частиною цифрового майбутнього», — зазначив керівник регіональної цифрової трансформації Міністерства цифрової трансформації України Ігор Панченко.

Крім того, починаючи з 2021 року, понад 1 млн українців у 3 268 селах, у 7,5 тис. шкіл, лікарень та інших закладів соціальної інфраструктури отримали доступ до швидкісного інтернету. Його надали в межах проекту «Інтернет-субвенції».

Також у 2023 році понад 8 700 «Пунктів Незламності» під’єднано до інтернету за технологією PON або терміналом супутникового зв’язку Starlink.

Ініціативи щодо облаштування відкритих Wi-Fi зон у різних закладах тривають. Вони визначені Державною стратегією регіонального розвитку на 2021–2027 роки.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите ваш комментарий!
пожалуйста, введите ваше имя здесь